martes, 26 de febrero de 2008

COMENCEM LES PRÀCTIQUES


Hui hem tingut el primer seminari de pràctiques de Magisteri d'Educació Infantil de la Universitat d'Alacant. Feia quasi tres anys veia aquest moment molt llunyà i la veritat és que el temps passa de pressa.

Reprenc aquest blog educatiu que vaig fer el curs passat per a l'assignatura de Noves Tecnologies, amb la intenció de portar a la pràctica allò de la reflexió pedagògica. El fet d'intervindre en el blog dues vegades per setmana em va crear un bon hàbit, el d'escriure i repensar les qüestions que envolten a l'educació. Per això, m'he proposat a mi mateixa el fer un diari d'aula (no del tot pedagògic, com diria la nostra Mª Carmen Díez Navarro), en el que intentaré penjar les vivències i observacions que més em criden l'atenció de la meua estància al col.legi. També m'agradaria que participara la meua tutora de pràctiques, així com el meu tutor de la UA, com les meues companyes i per suposat les pares i mares dels xiquets amb els que estaré. Vull conèixer les vostres opinions.

Demà començaré les pràctiques al CEIP Miguel de Cervantes d'Elx. L'aula assignada és la dels alumnes d'Infantil de 5 anys, i estic encantada! Amb l'edat que m'ha tocat, perquè treballarem la lectoescriptura, amb els professionals que ja ens han obert les portes del col.legi i ens han convidat a anar d'excursió, i amb les meues companyes, les quals ens coneixem totes de classe.

Estic nerviosa, per a qué amagar-ho? Però tinc la sensació que moltes coses bones, constructives i enriquidores, tant per a la meua vida profesional com per a la meua vida personal m'esperen.

No hay comentarios: