miércoles, 27 de febrero de 2008

1er DÍA DE PRÀCTIQUES: PRESSA DE CONTACTE

09.00 h del matí. Sala de professors del col·legi. "Saludeu a les xiques de pràctiques, bon dia, benvingudes... " Amb nervis i una sonrisa d'orella a orella hem començat la jornada. El director ens ha fet una síntesi del funcionament del centre, cosa que no deu ser massa fàcil,  i desprès a mode de visita turística hem recorregut el centre. En la planta de baix destaquem l'ascensor, per als xiquets amb discapacitats motòriques. Tot el centre està decorat amb plantes, m'encanta! I´l'aula de Pedagogia Terapèutica és molt impactant així com la Mediateca.

Després de la xerrada amb la Coordinadora d'Infantil i de la mitja hora d'esglai hem anat cadascuna de les xiques de pràctiques a la nostra aula. Jo estic amb 5 anys, a l'aula dels Dracs. Són tots encantadors! Una xiqueta m'ha dit després de presentar-me que m'anomenava igual que la seua tia, i després se m'ha apropat un par de vegades queixant-se d'una ferida que té al nas, li he donat un petó i s'assegut contenta. Una altra xiqueta ha abraçat a una de les xiques que treballen al menjador i després a mí. La meua primera sensació és l'afectivitat. Els xiquets i xiquetes a aquestes edats necessiten expressar les seues emocions i els seus sentiments.

Bé... M'agrada, quan pujavem les escales li he dit a Úrsula, amiga i companya de pràctiques, "tinc ganes de plorar" i ella m'ha dit "jo també". M'ocorreix quan m'emocione, quan veig coses tan boniques com els treballs de la Xina del projecte o els somriures de totes eixes personetes, que ens miraven amb molta curiositat.









No hay comentarios: